воскресенье, 22 мая 2016 г.

З капелюхом, по Львову)

Ще ніби так холодно, але факт в твоїй голові що це весна, заставляє тебе хотіти змін в гардеробі, більш різнобарвну гамму кольорів, трохи фактури і принтів...
У цьому пості я покажу мій перший весняний look цього року. Майже усі речі придбані на секонд хенді і коштують "смішні" гроші. Капелюх - 25 грн, плащ, натуральний замш, ціна - 100 грн, чоботи, натуральний замш - 250 грн, хустка - 10 грн. Сумочка із моєї колекції, придбана в магазині @koketka_bags, ціна - 425 грн.
Місце для фотосесії я обрала уже знайомий вам "Дім легенд". Це просто якесь магічне місце, яке притягує мене своєю романтично-казковою атмосферою.
Загалом образ получився дуже милий із ноткою романтизму і дуже припав мені до душі. Єдиний нюанс: із собою краще мати парасольку, тому що попасти під дощ у Львові велика імовірність, а замш з водою не дружить і виглядає не красиво... При всіх інших обставинах дуже зручно, комфортно і стильно....
І ти така гуляєш по Львову, усміхаєшся то устами, то поглядом, а люди загадково дивляться на тебе і думають чому вона така щаслива? Просто... Просто тому що я щаслива!














Комментариев нет:

Отправить комментарий