понедельник, 22 августа 2016 г.

Розпродаж

#Розпродаж!
Я, зрештою як і більшість жінок, обожнюю шопінг, а особливо сезонні розпродажі! В цей період можна придбати багато брендових речей за дуже низькими цінами. Тому в період розпродажів я надаю перевагу торговим центрам. В моєму блозі я розповім про свої улюблені магазини та найвдаліші покупки.
Сьогодні похвалюсь покупкою у взуттєвому магазині CCC Shoes & Bags мій улюблений бренд #Lasocki. Люблю цей бренд за хорошу якість, красивий дизайн і дуже адекватні, а під час розпродажу просто смішні ціни!
Я придбала літні тапочки, дуже зручні, повністю шкіра, красивий дизайн, золотистий колір, одним словом все що я люблю)
Ціна: 445 грн (попередня ціна 899 грн)
Це вигідна інвестиція, тому що розпродаж розпочався в перші дні серпня, попереду ще буде багато теплих днів, навіть у вересні. І якщо ви любите подорожувати у теплі країни у жовтні, чи листопаді, так я, тоді така покупка прекрасний подарунок собі коханій)
Слідкуйте за темою #розпродаж у наступних постах на моєму блозі.
#sale #fashionblog


Комментариев нет:

Отправить комментарий